geometrical patterns for playing cubes as games and kids toys

138
Оборот изображения - back face picture.
Рисунок является фактическим произведением визуального искусства, поскольку создан в результате рисования фломастерами и маркерами на листе бумаги без использования мультимедиа технологий в графических интерфейсах компьютерной техники.
Picture is actual product of visual arts as it is created as a result of drawing with felt pens and markers on a leaf of paper without use of multimedia technologies in graphic interfaces of computer technics.

-

According to geometry of artistic images in the shown pictures it is possible to develop not only computer developing games and virtual puzzles for personal computers and notebooks, or cell phones and smartphones, but also it is possible to create real developing smart toys for art creative education of children and development of knowledge in schoolboys.
For example, the shown geometrical patterns can be represented on children's cubes, namely cubes are six-sided, and accordingly on different sides of playing cubes it is possible to represent different patterns that can be interesting in gaming shops which sell child's developing games and kids toys.
Согласно геометрии художественных образов показанных рисунков можно разрабатывать не только компьютерные развивающие игры и виртуальные головоломки для персональных компьютеров и ноутбуков, или сотовых телефонов и смартфонов, но также можно создавать реальные развивающие игрушки для художественного творческого воспитания детей и развития знаний у школьников.
Например, показанные геометрические узоры могут быть изображены на детских кубиках, а именно кубики являются шестигранными, и соответственно на разных гранях кубиков могут быть изображены разные узоры, что может быть интересным в магазинах, которые продают развивающие игры и игрушки.

следующее изображение
next face of picture

Про развивающие игрушки для творческого воспитания детей и геометрические узоры для детских кубиков.
About developing smart toys for art creative education in cell phones and smartphones.